12 Eylül 2015 Cumartesi

Duyuru Eylül/2015

Sayın Müşterimiz,                                                                                     Eylül/2015


Evet , beklenmedik zorluklarla taşındık, 25 yıl , ayrıldığımız  Suat Manisalı İşhanı'nda sizlere hizmet verdik, son 20 yıldır da bu binanın 702 nolu biriminde idik, gözümüz kapalı elimizi attığımız yerde aradığımız elimize geliyordu.

20 yıl boyunca bir tek kez kira ödememizi aksatmadık, yasal artışları da her dönem başında yukarıya yuvarlayarak yaptık ama mülk sahibi son 2 yıldır mutsuzdu, daha yüksek kira bekliyordu ve bunu dile getiriyordu.O ofis bize büyük gelmeye başlamıştı, çağın konjoktürel olanakları ile daha az personelle daha küçük bir alanda çalışabilirdik,taşınmak zor geldiğinden erteliyorduk bu değişimi.Mülk sahibimizin mutsuzluğu tetikleyici oldu, yeni ofisimiz daha küçük ama çok daha işlevsel.
Taşınmamızda bazı teknik zorluklar ve ülkemize özgü tedbirsizlikler nedeniyle sorunlar yaşadık ancak hepsi bitti geçti.Yeni ofisimizde memnunuz, mutluyuz.
Tekrarlayalım: yeni adresimiz 1337 sk 16/602 AsHan - Çankaya-İzmir. Telefonlarımız değişmedi.

Eylül ayı ilginç bir ay,bize özel taşınma telaşımız oldu ve bayram tatilinin 19-27 eylül  şeklinde uzayacağı bu hafta bakanlar kurulu kararı ile açıklanacak deniyor.Bu durumda bayramdan hemen sonraki pazartesi günü 28 eylül kdv ve muhtasar ödemelerinin son günü olacak.

O gün bir yandan sizlerden tahsilat bir yandan da gecikmesiz hatasız ödemeleri tamamlamak durumunda kalacağız.Bu arada tabi internet üzerinden yapılacak bu işlemlerde yoğunluğa bağlı sorunlar yaşama riskimiz de olacak.Sizden ricamız 19 eylülden önce bu ödemeleri yaptıktan sonra tatile girmenizdir.

Cari hesaplarınızı güncellenmiş olarak ofis ekibimiz sizlere bildirdiler, bildiriyorlar, bu ay böyle uzun tatille birlikte çalışma süresi olarak çok kısaldığından cari hesaplarınıza bu ayın da muhasebe ücretlerini yazdık, tabi taşınma işleminde yeni ofisimizin, ayrıldığımız ofisle aynı kalitede olması için yaptırdıklarımıza ilaveten taşınma harcamalarımız oldu, devlete ödenecek olan vergi ve ssk primleri ile birlikte halen cari hesabında ağustos ayı muhasebe ücreti , varsa ek giderleri yanında eylül ayı muhasebe ücretinin de ödenmesi bize sıkıntımızı gidermede sizden bir destek olacaktır.Şimdiden teşekkür ediyoruz.

Maliye Bakanlığının elektronik tebligat tebliği üzerine yılsonuna kadar "kep" alma gerektiği konusunda duyurumuzu daha sonra düzelttik, gözden kaçıranlar için tekrarlayalım; yılsonuna kadar kep almak zorunda değilsiniz, bakanlığın uygulayacağı sistem farklı ve kep gerekli değil, ancak devletle ilgili diğer iletişim yollarında zamanla kep gerekecek, alanlarda gereksiz bir şey yapmış değil.
Maliyenin elektronik tebligatı için biz gereğini yapacağız.Sizleri de bilgilendireceğiz.

Bu arada , bu telaşa rağmen bir de yeni müşterilerimize açık facebook grubu kurduk: https://www.facebook.com/groups/416469721881971/  biz tabi facebookta zaten var olan müşterilerimizi bu gruba üye yaptık ama bir kontrol edin ve üyeliğiniz de bir sorun varsa üye olun yada bize bildirin.Bloglarımız devam da güncel olarak izlediğimiz mevzuat değişikliklerini  http://guncelmevzuat.blogspot.com.tr/ de biriktiriyoruz,ve sizlere gönderdiğimiz duyurularımızı sizin daha kolay ulaşacağız şekilde sıra ile http://muhasebegunlugum.blogspot.com.tr/  da biriktiriyouz, bloglarımızı takip etmeye devam etmeniz bizi memnun eder.


Bayramdan önce tekrar bu tür bir duyuru yazmak, çok özel bir gelişme sözkonusu olmadıkça gerekmeyebilir , bayramınızı kutlarız, uluslararası düzeyde şu Ortadoğu karmaşasında acı çekenlerin, Avrupa'ya göç etmeye çalışanların, ülkemizdeki vatandaşlarımızın da daha huzurlu daha iyi daha basit daha yüzeysel haberle yaşayacağı bir dünyanın gelecekte var olmasını, sevdiklerinizle yakınlarınızla iyi güzel uzun bir yaşam sürmenizi içtenlikle dileriz.

İsmet Tekin
232 4251200
532 4231400